23 Mayıs 2010 Pazar

SEX-İ MEMNU'DA TOM FORD SHOW!



Nilgün Belgün bir TV programında söylemişti Sex-i Memnu diye çok gülmüştüm.. Dün bir arkadaşım sağolsun, son bölümü baştan sona seyrettim. Behlül'ün Bihter'i bayıra karşı yatırarak tırmalayıp kaşaması kadar, Bihter ve Adnan'ın güneş gözlüklü sahneleri de dikkatimi cezbetti.
Bihter Tom Ford takarken, Adnan Bey Cartier tercih etmiş.
Haliyle dün Nişantaşı'nda neredeyse tüm çakma Bihterler'de Tom Ford Nico modelini gördüm, çok üzüldüm. Model güzel ama siz Bihter'in yüz biçimine sahip misiniz diye içimden sormadan edemedim.
Ülkede noluyodan ziyade Behlülle Bihter ne zaman acaba vuslata erecek sorusuna kilitlenen halkımız için Beren Saat ve Selçuk Yöntem'in komik bir fotoğrafını koydum. Belki Bihter ve Behlül'ün gerçek olmadığına inanırlar diye...

Free Blog

1 yorum:

  1. bihtern gıydıgını taktıgını surdugunu taklit etme bi yana kitapcı da Türk kızları 'aaaa
    aşk-ı memnu kitabı çıkmış' derken duyulmuş.Bende bi blogda okumuşdm:) traji komik.Bihter ruju,çizmesi,parfumu blablabla

    YanıtlaSil