4 Mayıs 2010 Salı

ISSIZ ADAM COLIN FIRTH


Dün Tom Ford'un çok konuşulan "A Single Man" filmini Eser'le birlikte seyrettik. Filmin sonunda ikimizin de düşünceleri aynıydı: sanat yönetimi çok iyiydi. Mekanlar, aksesuvarlar, kıyafetler, saç, makyaj... Parfüm reklamı izler gibi izledik filmi. Konu itibariyle enteresan bir bakış açısı vermiş Tom Ford, benim çıkardığım mesaj "Dünyada tam murat yok" oldu. Aşkı cinsiyet farkını hissettirmeden tamamen duygusal boyutta aktarmış bize.
Ancak ben filmi izlerken Sex and The City izler gibi oldum. İnsanın gözü detaylara çok takılıyor çünkü dediğim gibi film bir moda çekimi gibi duruyor. Asıl takıldığım konu Colin Firth'ün gözlükleriydi, markasını çıkaramadım, guruluğuma yandım. Google'ladıktan sonra gördüm ki, markayı bulamayan tek kişi ben değilim, gözlük markası muamma. Yakında Tom Ford çıkarırsa çok şaşırmam, keza film boyunca kendisini suçlayıp durdum, 90 dakikalık reklam filmi çekmiş, biz de seyrediyoruz ne akıllı adam diye..
Gözlük Tom Ford çıkacak sanmıştım, morardım.
***
Issız Adam demişken, Fashion@EYE sevdalısı, iyi yürekli insan Cemal Hünal, talihsiz bir kaza geçirmişti. Durumunun son derece iyi olduğunu öğrendim, çok sevindim. Kendisine tekrar geçmiş olsun diliyorum.

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder