3 Mayıs 2010 Pazartesi

ALİ BABA VE KIRK ORIGINALS





Kirk Originals'ın web sayfasına bakında Ali Baba ve 40 Haramiler kadar sevindim, çünkü bu kadar güzel tasarlanmış gözlük modelleri ve animasyon, blog, wall gibi eklerle zenginleştirilmiş bir gözlük sitesini ilk kez beraber görüyorum.
Kirk Originals İngiliz bir marka, ancak tasarımlar biraz daha Avrupa ve İngiliz sadeliğinden uzakta ve daha heyecanlı. "Life isn't only glasses" (Hayat sadece gözlükten ibaret değil) diyen markanın, Turbo, Heroes, Saturn, Sculpture ve Sunglasses koleksiyonları var.
Ben Heroes'u özellikle çok beğendim hem optik çerçeve hem de güneş gözlükleri modellerini sizinle paylaşıyorum. Fazlasını merak edenler için: http://www.kirkoriginals.com/collections Fun kısmına da bakmanızı tavsiye ederim.

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder