26 Mayıs 2010 Çarşamba

Fashion@EYE @ NİŞANTAŞI OPMAR OPTİK




Gözlük Gurusu iş başında..
Boşuna gözlük gurusu olmadık halkımıza faydamız olmayacaksa. 1 Haziran'dan itibaren, Nişantaşı Teşvikiye Caddesi üzerinde bulunan Opmar Optik'te siz sevgili gözlükseverlerle beraber gözlük seçeceğiz.
Nasıl mı? İlk önce sizler Police, Chopard, Escada, Tom Ford, Ray Ban, D&G, Dior gibi yüzlerce markayı barındıran Nişantaşı Opmar Optik'e geleceksiniz. Ben de çalışma takvimim elverdiği sürece gözlük gurunuz olarak sizlere gözlük seçerken profesyonel takviyede bulunacağım. Yüzünüze, cilt/renginize, imajınıza göre beraber sohbet ederek gözlük seçeceğiz. Eğer beni Nişantaşı Opmar'da göremezseniz fashionateye@yahoo.com'a mail atarak özel randevu alabilirsiniz. Bu hizmet ücretsiz, üstelik gözlükler Fashion@EYE'e özel sembolik indirimli olacak.
***
İlk adım olarak, Opmar Optik'in Mağazalar Koordinatörü Derya Hanım, Opmar Optik çalışanları Esra Hanım ve Okan Bey ile birlikte sizin için güzel bir yaz vitrini hazırladık. Fashion@EYE katkılı vitrini ve seçilen modelleri umarım beğenirsiniz.
Ufak da bir müjde, Fashion@EYE'ın nadide satılmayan koleksiyon modelleri de bir süre Opmar'da sergilenecek :)
Sizi en kısa zamanda Nişantaşı Opmar'a bekliyoruz.

2 yorum:

  1. merhaba, orası rumeli caddesi değil teşvikiye caddesi (: yanlış anlamayın lütfen...

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız, düzeltiyorum :) Ancak bizdeki sadece hata bulma huyumuza da bayılıyorum :)))

    YanıtlaSil