21 Mart 2010 Pazar

VE BİR BAŞARI ÖYKÜSÜ DAHA, TEBRİKLER HAZAL!


Bir blogger arkadaşım daha, başladığı yazarlık kariyerinde hızla yükseliyor...
Aylar önceydi Hazal laptopunu eline aldığında, bizler de yakın arkadaşıydık ama o laptopunu daha çok sever oldu. Zaman zaman laptopunu kendimizden kıskanmaya başladıysak da, Hazal çok güzel yazılara imza atmaya başladı. Sadece yazmadı, benim gibi kendi çapında birşeyler yapmaya çalışan arkadaşlarına da destek oldu ve fashion@EYE koleksiyonunun tanınmasında, inanılmaz uğraş verdiği hazalyılmaz.com'da önemli katkıda bulundu.
İnsan gerçekten çabaladığını gördüğü ve sevdiği arkadaşlarının bir yerlere gelmesine gerçekten seviniyor. Daha önce zelfist.com'u yazan ve Elele Genel Yayın Yönetmeni olan Zehra Elif Taş arkadaşımız için de aynı şeyi söylemiştim. Kimse bir yere boşu boşuna gelmiyor; çalışan, inanan hak ettiği yere geliyor. Ve ben bunu görmekten büyük mutluluk duyuyorum, bir çok gazete ve dergide yazmış biri olarak umut doluyorum...
Şehir hayatını altını üstüne getiren sevgili arkadaşım Hazal'ı bir kez daha tebrik ediyor ve Sabah Gazetesi'ndeki sayfasını gördükten sonra bunun daha bir başlangıç olduğuna inanıyorum.
Kendime pay çıkarma bölümüne gelince, fashion@EYE'ı yazanlara hayır dualarımdan mıdır nedir bir şey oluyor, darısı diğer bloggerlarımıza diyorum :)

Free Blog

1 yorum: