30 Mart 2010 Salı

ERSOY ALAP'IN GÖZÜNDEN fashion@EYE KOLEKSİYONU II







Size daha önce demiştim ya "Göz Milyarlar Kazandırır, Milyarlar Göz Kazandırmaz" diye.. Üzerine bir de, ne kadar eğitim alırsanız alın elde edilemeyen doğal yeteneği koyarsanız, fotoğraf sanatçısı Ersoy Alap ismini elde ediyorsunuz...
Değerli zamanını beni kırmayarak, fashion@EYE koleksiyonu gözlüklere de ayıran Ersoy, gene muhteşem bir iş çıkardı ve ailemize önemli bir hatıra kazandırdı.
Fotoğraflara baktıkça bakasım geliyor, sizlerle de paylaşmak istedim. Yakında Ersoy ile bir sürpriz hazırlıyoruz, beklemede kalın. Bu arada her ne kadar güncel markalara bakıp yorum yazsam da, eskiler gibileri yok diye düşünüyorum, fotoğraflara bakınca bunu tekrar anlıyorum. Herbiri el yapımı, herbiri ayrı bir özenin eseri..

PS I: Koleksiyona bakmak için askme@upc-ist.com'a mail, Ersoy Alap'ın fotoğraflarında bir kez daha kaybolmak ve kendisini yeniden keşfetmek isterseniz www.ersoyalap.com, ya da www.unplugged.ersoyalap.com'a göz atabilirsiniz.


Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder