27 Şubat 2010 Cumartesi

ZEHRA ELİF TAŞ'I ALKIŞLIYORUM


İnsan çok yakınındaki birinin başarısına tanık olduğunda, "Ben neden yapamadım?" diye sormak yerine alkışlamalı bence.
Uzun yıllar basının içinde çalışmış olmam ve kendim de Yazı İşleri Müdürü olarak görev almamdan dolayı, Elif gibi kaliteli ve ne yaptığını bilen birinin Elele Genel Yayın Yönetmeni olarak seçilmesi, bende ilk kez Türkiye'de de doğru işler yapılıyor ve hak edenler hak ettikleri yere geliyor inancımı filizlendirdi.
Elif'in gerek eğitimi, gerek bilgisi ve gerekse vizyonu ile bu görevi fazlasıyla hak ettiğine ve Elele'yi çok farklı yerlere taşıyacağına yürekten inanıyorum..
Profesyonelliği ve iyi kalbi ile www.zelfist.com'da Fashion@EYE'ın aktivitelerini duyuran ve destekleyen Elif'e tekrar teşekkür ediyor, Elele adına çok sevindiğimi bir kez daha belirtmek istiyorum...
Yürekten tebrikler...


Free Blog

1 yorum: