24 Şubat 2010 Çarşamba

TOM FORD VE MADONNA



Tom Ford, 2010 İlkbahar - Yaz gözlük koleksiyonu ile bu ay da kendisinden konuşturtmayı başardı. Her parmağında onbeş marifet olan Tom Ford abimiz, "fotoğrafçılık da yaparım kariyer de" diyerek, koleksiyona ait gördüğünüz fotoğrafları kendisi çekti. Tom Ford'un bazı gözlük modelleri tamamen markaya özel olsa ve tarafımdan çok beğenilse de, bu koleksiyonu -ne kadar umrunuzda bilmiyorum ama :) - başarılı bulmadım. Daha doğrusu, eski modelleri tekrar yorumlayıp, yeni bir şey bulmuş gibi sunan tüm modacılara karşıyım ve orijinal aksesuar, takı, kıyafet, gözlük vs. kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Dolayısıyla çağımızın dahi çocuğu olarak lanse edilen Tom Ford'u biraz Madonna, yani başarılı bir PR paketi gibi görüyorum, hem merak edip takip ediyorum, hem de alanında -sanat- açısından başarılı bulmuyorum.

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder