9 Mart 2012 Cuma

VE-SAİRE GENE YAPTI YAPACAĞINI!



Karaköy Fransız Geçidi Pop-Up Shop fikri sevgili 20 senelik arkadaşım Zulal Berberyan Ak'dan çıktı. Fikir bu kadarla da kalmadı..
Ve-saire Reklam Hizmetleri'nin kurucusu Zulal, aynı zamanda işinin gücünün arasına beni sıkıştırıp flyerlarımı tasarladı, tabelamı yaptı ve bana katlandı :-)
Tabela daha asılalı 2 gün olmadı ki Twitter'da övgü üzerine övgü aldı.
Flyer'larımı bekleyin diyordum ve bugün geldiler.
Bayıldım!
Katlayıp gözlük yapılabilen flyerlarımla aşk yaşamaktayım.
Ve-saire ekibine binlerce kez teşekkür ederim -yaratıcılık ve hızın aynı anda olması biraz zordur, zoru başarmak da neredeyse imkansızdır- imkansızı başardıkları, ve muhteşem iş çıkardıkları için.
Herkese şiddetle tavsiye ederim!
http://www.ve-saire.com/

Free Blog


PS: 1. Zulal bu yazıyı görünce kızacaksın ama içimden geldi dayanamadım!
PS: 2. Selçuk, bu süreç zarfında beni kara lahana çorbası gibi bilumum besinlerle desteklediğin için sana da teşekkür ederim. Sayende arkam sağlam burda :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder