5 Mart 2012 Pazartesi

GELECEĞE GEÇMİŞTEN BAKMAK



Vue DC'nin yaratıcılarıyla ortak bir yanımı keşfettim. Markanın kurucuları Yoma, Christian ve Frederic, "geçmişi yansıtarak geleceğe bakmayı" felsefeleri kabul ettiklerini belirtirken, Fashion@EYE'ın yaratıcısı olarak bendiniz gözlük gurunuz "mazinin penceresinden geleceğe bakın" diyorum.
Vue DC 2007 yılında kurulmuş. Gözlüklerin tamamı el yapımı ve vintage modellerin yaratıcı bir şekilde yeniden yorumu. Çoğu model, asetatttan köşeli ve sert olarak kesilmiş ki bu benim çok hoşuma gitti.
Zaman zaman köşeli modellerin gözlüğü takanı çok sert gösterdiğini söylüyorum ancak Vue DC'nin eğlenceli modelleri bu sertliği çok güzel dengelemiş. Markayı tekrar yazyorum, ülkemizde de satılıyor, bakmanızı tavsiye ederim.
www.vuedc.fr

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder