20 Şubat 2011 Pazar

ÇAPKINLIK PEŞİNDEYSENİZ GÖZLÜK TAKMAYIN!


Ben dediğim zaman neden kimse dinlemiyor da, Warwick Üniversitesi'nden sağlık psikologu June McNicolas konuşunca haber oluyor?
Ha Sülüman?
Posta Gazetesi'nde bugün okudum, çok da şaşırmadım.
McNicolas üşenmemiş, gözlük ve lens takan öğrencilerini Londra'da prestijli bir gece kulübüne götürmüş (ben yaptığım zaman ertesi gün üniversitede olay oluyordu :)! Gözlük takanlara lens, lens takanlara gözlük vermiş. Sonuca göre, gözlük takanların kendine güveni düşmüş ve kendilerini daha az çekici hissetmişler.
Efenim Sn. McNicolas'a göre, gözlüklerimiz vücudumuzun en çekici yeri olan gözlerimizi perdelermiş, bu yüzden de o gece lens takanlar gözlük takanlara göre 4 kez daha fazla öpüşüp koklaşmış!
Bunu anlamak için zavallı çocukların psikolojisini bozacağına bu blogu okusaymış.
Benden de biraz mütevazı olmayı öğrenseymiş :P
T-shirt: http://en.lafraise.com/Index/index/style/40

Free Blog

2 yorum:

  1. güneş gözlükleri ile yapılan benzer bir çalışma daha var, koyu renkli güneş gözlüğü takan erkekler sexy, kadınlar ise hafif meşrep algılanıyormuş.. yakında onu da yazacağım tekrar, bir zamanlar yazmıştım.

    YanıtlaSil