22 Kasım 2010 Pazartesi

KENNY MOSCOT'A SAYGILARIMLA..




Daha önce Moscot Eyewear ile ilgili yazmıştım. Amerika'nın en ünlü ve prestijli gözlük markası Moscot, aynı zamanda 4. nesil tarafından yünetilen oldukça eski bir marka..
Uzun zamandır ilgimi çeken bu markanın günümüzdeki yöneticisi Kenni Moscot'a Smallworld üzerinden ulaşmış ve kendisininden Türkiye satışı ile ilgili oldukça nazik ve yönlendirici bir mail almıştım. Bu kadar büyük bir markanın günümüzdeki en üst temsilcisinden böyle bir üslupla karşılık almak (geri dönmesine bile çok şaşırmıştım) beni çok sevindirmişti.
Ne yazık ki, kendisinin aramızdan ayrıldığını öğrendim..
Ufakta olsa hiç tanımadığı bir insana alçakgönüllülükle yaklaşan böyle bir insanın cennette olacağını düşünüyorum..
Ve kendisine bir kez daha gönülden saygılarımı sunuyorum....

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder