1 Kasım 2010 Pazartesi

İSTANBUL SKYLINE TASARIMLI GÖZLÜK NE GÜZEL OLURDU?

Gözlük gurusu olarak hayallerim var. Bunları basında söyleyince nedense hemen çakmaları yapılıyor, bana da gülerek izlemek kalıyor.

Hangi fikrim yakın zamanda hayata aktarıldı, söylemem adı bende saklı :) Herkese hayırlı işler dilerim.

Dünyanın tanınmış gözlük tasarım firmalarından Ørgreen, Republic of Fritz Hanse marka mobilya tasarımcısıyla anlaştı ve Kopenhag skyline tasarımlı özel bir gözlük serisi üretti. Skyline Edition isimli bu ortak ürünü çok beğendim ve keşke İstanbul'a uyarlanbilse dedim.

Hayalim gerçek bir Türk gözlük markası yaratmak. Çin'den iki parçayı burada monteleyip bir Fransız ismi çakmak yerine, özbeöz Türk markası yaratmayı gerçekten çok isterim.

Tasarımcısı bile aklımda. Onun da adı bende saklı.. Taklitlerim beni yaşatsa da, umarım birileri bu yazımı okur ve böyle güzel bir çalışma yaparız...

Evren ben fikri attım, gerisi sana kalmış, ne de olsa senden torpilim varmış ;)



Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder