26 Nisan 2010 Pazartesi

'EZEL'İ GÖZLÜKLER!


Beni biliyorsunuz. Hem iletişim uzmanı, hem halkla ilişkilerci, hem akademisyen hem de artık diploma sahibi resmi olarak da açıklandığı gibi bir adet "gözlük gurusu"yum :)
Bir mesleğim daha var ki, o da televizyonculuk, zaman zaman TV yapım şirketlerinde proje koordinasyonu yapıyorum. Buna rağmen, popüler ürünlere olan kıllığımdan mıdır nedir, Ezel dizisini seyretmeyen tek televizyoncu muhtemelen benim. İzlemeyi de düşünmüyorum.
Ancak dün aşağıda da gördüğünüz gibi Melis Alphan, blogu yazınca inanılmaz bir mail trafiği yaşadım. Maillerin bir bölümünde Ezel'in taktığı gözlüklerin markası soruluyordu. Doğrusunu söylemek gerekirse izleseydim bile yazmazdım, çünkü Türk film ve dizilerinde, moda editörleri beğendikleri markalardan ürün toplamak yerine, hazır sponsorlardan ürün kullanma durumunda kaldığını bizzat biliyorum. Durum böyle olunca da, bana yazacak bir şey kalmadığını düşünüyorum...
Demek istediğim, Ezel'e nice gözlükler takılırdı ancak bir limit söz konusu. Ben olsaydım, gözlük firmalarına ulaşır ve beğendiğim gözlükler için sponsorluk talep ederdim ancak ülkemizde ne yazık ki işler şu anda böyle yürümüyor.. Google araştırmamın sonucu, Ezel'in önce Mustang sonra da Hugo Boss taktığını öğrendim. Buraya kadar objektif tarafımı korumaya çalıştım, ancak ey moda editörleri madem elinizdekilerle yetinmek zorundasınız ki anlıyorum, en azından Ezel abimizde yamuk durmayacak bir gözlük seçseydiniz ya!
Sevgili yapımcılar, benimle aynı fikirdeyseniz, beni tepe tepe kullanma adına şahsıma ulaşınız...

Free Blog

1 yorum: