23 Nisan 2010 Cuma

CHOPARD'LA TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM



Geçtiğimiz günlerde bir moda dergisi çekimi için vintage tarz 2010 model güneş gözlükleri ararken rastladım kendilerine, sevinçli bir telaş içine girdim. Mücevherleriyle aşina olduğumuz Chopard, bence bu modeliyle gözlükte de iddialı olduğunu kanıtlıyor.
Chopard farkı yaratmak isteyen tasarımcılar, nostaljik görüntülü gözlüğün saplarını komple taşla kaplamışlar ve ilginç bir kombinasyon ortaya çıkararak, gözlüğü vintage-chic yapmışlar.
Altı kemik, üstü metal olan gözlüğü, Fashion@EYE koleksiyonundaki Ersoy Alap'ın fotoğrafladığı üstteki gözlüğe yakın buldum ve Chopard'ın bordo renkli alttaki modeliyle -tekrar Ersoy Alap'ın çektiği- bahsettiğim moda sayfaları için kullandım, bakalım beğenecek misiniz?

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder