26 Eylül 2013 Perşembe

KİŞİLİK VEREN GÖZLÜK : MASSADA

Mevsim değişikliği midir nedir, üzerimde bir uyuşukluk.
Üzerine bir de çok soru soran gözlük severler ve mıncıklama huyları devreye girince elim bir türlü blog yazmaya gitmedi.
Uzayan ara için özür dilerim.
**

Massada Eyewear uzun süredir kadrajımda.
Gerçi bloga hangi markayı yazsam bir telaşla apar topar ülkemize bir şekilde girmekte ancak napalım trendsetter olmanın cilveleri herhalde diyip geçiyorum :)
Markaya yazık oluyor diyor, susuyorum.
Kendi olamayıp da başkası olmaya çalışanlara saygılarımı sunuyorum :D
**


Massada marka stratejisini kişilik üzerine oturtmuş, hayattan zevk alma ve bu neşeyi yansıtmayı hedefliyor.
Başarılı da olmuş.
Modeller retroya yakın ancak farklı bakış açısı göze çarpıyor.
Var olma ve farkındalık da işin içine girince, gözlükler çok ilgi çekici ve eğlenceli hale gelmiş.
**


Markanın baş tasarımcısı Güney Afrika kökenli Kate Lupinsky.
Tasarım isteği içindeki derin merak ve dünyayı farklı bir açıdan görme dürtüsüyle birleşmiş.
Ortaya harika bir koleksiyon çıkmış.
Alınız, aldırınız!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder