13 Aralık 2012 Perşembe

MİLANO YOLLARI TAŞTAN

 
Hakkaten Milano yollarında koca koca taşlar var.
Gitmeden olmazı Via MonteNapoleon'da gözüme çarpan koca taşlar özellikle küçük bir araba kiraladıysanız hayatı zindana çevirebiliyor, titreşimi bütün vücudunuzda hissediyorsunuz.
Bir nevi masaj oluyor.
***
Milano güzel şehirmiş.
Modanın kalbi, moda başkenti vs vs gibi unvanlarının yanında Milano, mutlu insanlar şehri.
Tekstil, aksesuvar, araba, yemek aklınıza ne gelirse oldukça iyi olan İtalyanlar, bildiğiniz gibi gözlük alanında da oldukça iyiler.
Ve anlaşılan iyi para kazanıyorlar, yüzleri gülüyor.
***
Milano'da büyük hayallerim vardı.
Oldukça şık gözlük dükkanlarını kurcalayıp, hayranı olduğum bazı küçük tasarımcıların gözlüklerini mıncıklayacaktım. Üstüne üstlük, bazı büyük markaların da 2013 modellerini sizlere tanıtacaktım.
Bu dürtülerle Milano sokaklarında deli dana gibi dolanan ben hayal kırıklığına uğradım.
***
Milano'daki gözlükçülerin çoğunun vitrininde Tom Ford ya da Ray Ban gibi bilindik markaların posterleri ve tanıdık modelleri mevcut. Ne dekorasyonu ne de vitrindeki malıyla fark yaratacak bir gözlükçüye rastlamadım ve de şaşırdım...


Arada dünyaca ünlü ve Fashion@EYE'da sattığım  RETROSUPERFUTURE marka gözlüklerin ana ofisine uğradım ve markanın yaratıcıları ile çok eğlenceli bir sohbet gerçekleştirdim.
Bu kadar cool markanın tabi ki cool yaratıcıları olacaktı, yukarıdaki 2013 modellerine hayran kalarak rotayı Navigli'ye çevirdim.
***
Navigli Milano'nun Cihangir'i. Çok güzel kafeler ve tam lezzetinde restoranlar var. Akşamın sessizliğine doğru ilerlerken bir gözlükçü dükkanı dikkatimi çekti.
İşte aradığım ordaydı EXIT!.


Navigli'de ikamet eden bu şirin gözlükçü dükkanı, vitriniyle beni cezbetti. Bu eğlenceli vitrindeki vintage gözlükler oldukça iyi durumdaydılar ve iyi bir seçimin sonuçlarıydı.


Gözlükleri tek tek inceledim ve de oldukça beğendim.
Fiyatlar yüksek değil ve oldukça bol çeşitten eminim siz de bir şeyler bulursunuz, bakmanızı muhakkak tavsiye ederim.
Exit ile guruluk görevimi yerine getirmenin huzuruyla, Dolce Gabbana'nın Dolce'sinin çaldığı Plastic Club Chanel Room'a doğru yola koyuluyorum...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder