12 Nisan 2012 Perşembe

BELÇİM ERDOĞAN VE GÖZLÜKLERİ




Hürriyet'ten aldığım haber aynen şöyle:
Belçim - Yılmaz Erdoğan ikilisi Kanyon'da yemek yedi.
Çift, yılın modası olan yuvarlak çerçeveli güneş gözlükleriyle dikkat çekti.

***
Belçim Erdoğan'ın güneş gözlükleri benim de dikkatimi çekti. Genelde Türk ünlülerimize gözlükleriyle ilgili fazla dokunmuyorum zaten her köşe başında satılan gözlük modelleriyle karşımıza çıktıkları için yazacak bir şey yok diye düşünüyorum. Ancak Belçim Erdoğan'ın beyaz Prada Baroque güneş gözlükleri beni fazlasıyla rahatsız etti ve acımı içime gömmek istemedim.
Yılmaz Erdoğan'ın güneş gözlüklerine diyecek bir şey yok, tarzına son derece uygun ve gözlüğün ön plana çıkmadığı bir model seçtiği için kendisini tebrik ediyorum, ancak Belçim Hanım için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Herşeyden önce, Prada Baroqe model güneş gözlükleri klasik çizgisiyle ön plana çıkarıldı ve marka ilanlarında bile klasik- şık styling ile modele ağırlık katmış oldu. Bunu takip eden Hollywood ünlüleri ise, gözlüğü kendi stilleriyle daha casual-chic olarak yorumlamış şekilde karşımıza çıktılar ve gözlerinin gözükmesine dikkat ettiler.
Belçim Hanım ise çok büyük bir hata yaparak gözlüğün beyaz modelini aşure giyim tarzıyla birleştirerek karman çorman bir şekilde karşımıza çıkmış. Üzerindeki kot ceket gözlükle tamamen tezat ve taşıdığı renk cümbüşü içerisinde bile gözlük yüzünde patlamış. Gözlerini yok sayan koyu camlar ise üzerine tuz biber ekmiş. Özetle alnına yapıştırdığı gözlük ve kişilik konusunda bir çatışma yaşanmış. Keşke elindeki cep telefonuyla ecnebi meslektaşları gözlüğü nasıl kombinlemiş ve takmış bir bakıverseymiş :D
Dolayısıyla Yılmaz Erdoğan'a bravo derken güzel eşine de yardımcı olmasını can-ı gönülden diliyorum.

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder