13 Şubat 2012 Pazartesi

2012 GÖZLÜK ÇERÇEVESİ TRENDLERİ VE TRENDSETTER'LARI



Gözlük gurunuz moda yazmaya devam ediyor..
***
Bu senenin trendleri bana sık sık soruluyor ve hep aynı şeyi söylüyorum, eskiye dönüş devam ediyor. Kalın kemik çerçeveler bu sene fırtına gibi esecek desem de, ülkemiz sokaklarında neredeyse herkeste gördüğüm renk renk Wayfarer gözlükler ve tek bir markanın kemik yuvarlak çerçeveleri beni benden alıyor. Biraz yaratıcı olsak diyorum ve örnekler veriyorum..
***
Anne Hathaway Chanel gözlük çerçeveleri ile dikkatimi çekti, basında da geniş bir şekilde yer aldı. Charlize Theron ise en beğendiğim gözlük markalarından bir tanesi olan Moscot'un Terry modeli ile karşımıza çıktı.
Her iki gözlük de kemik ve eski modellerin yeniden yorumlanması.
Özellikle Theron'un taktığı Moscot, maskulen bir model ve Star TV'deki haberde bahsettiğim gibi bu sene kadınlarda erkek modellerini sık sık göreceğiz.
***
Bu gözlüklerin vintage örnekleri Fashion@EYE vintage gözlük koleksiyonunda sizleri bekliyor ;)

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder