20 Ocak 2012 Cuma

TAKMATİK GÖZLÜK


Yurtdışında geçtiğimiz sene başlayan değişebilen saplı gözlük akımı bu sene Türkiye'de de moda olmaya aday. Hollywood'un 'cool' ünlülerinin taktığı takmatik gözlük diye adlandırdığım bu gözlüklerin sap aksamı vidasız. Toplam 5 saniye içerisinde gözlükle verilen extra saplardan istediğiniz rengi takıp, o gün ne giydiyseniz ya da takımınızın rengine göre kombin yapabiliyorsunuz. Gözlükler hem eğlenceli hem de ekonomik!
Tamamen bir Türk markası olan Ben-X, bu sistemi Türkiye'ye getirmiş, üstelik çok farklı sap renk ve modellerini de yakında piyasaya süreceklermiş.
Güneş gözlüğü de üreteceklerini tahmin ediyorum.
Son zamanlarda tanıştığım vizyon ve cesaret sahibi tüm Türk gözlük üreticilerine sevgilerimi sunuyor ve tekrar tebrik ediyorum.

Free Blog

5 yorum:

  1. harika bişiymiş , güneş gözlüklerine de yapsınlar hemen yaz gelmeden ama di mi? :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu gözlüklerden aldım.
    Harika ötesi sapları 15-20 TL civarında ne güzel kıyafete göre tak-çıkart yapıyorum...
    Arkadaşlarım sen hergün farklı gözlük mü takıyorsun diyi soruyor..:)
    Bir de gözlük kırıldı şakası yapıyorum orada kopuyoruuum..:))))

    YanıtlaSil
  3. Nerede satılıyor alacağım

    YanıtlaSil
  4. Bu gözlükten varsa iki adet istiyorum. Sapları bende var. Gözlüğüm kırıldı gerçekten çok üzüldüm. İzmirdeyim nereden temin edebilirim

    YanıtlaSil
  5. Bana ulaşırsanız sevinirim. 05359794754.

    YanıtlaSil