10 Ağustos 2010 Salı

BEKLENEN GÖZLÜK



Zeki Müren'in Beklenen Şarkı'sını çok severim, şarkıyı ne kadar beklemiş bilemem ama bayağı içli söyler kendileri. Herkesin bir beklediği var, benim de beklediğim bu gözlük modelleriydi, geldiler kendileri. Bunca aylık gözlük gurunuz olarak, bu çok sevdğim modelleri hangi marka yeniden çıkaracak diye uzun süredir bekliyordum. İlginçtir, bu modellerin 2010 yılında yeniden piyasaya sürülmesi, artık 90ların da vintage akımına dahil olduğunu, resmi olarak ispatlamış bulunmakta.
***
Sanırım çoğunuz bu modelleri hatırlarsınız. Annem, gözlük mağazasını açtığı 1989 yılından sanırım 1 ya da 2 sene sonra bu modellerden satmaya başladı. Kolej modeli diye adlandırılan bu modeller, 90 başlarında bayağı popülerdi. Bu gözlüklerden uzunca süre bulurum ümidi ile dolaşırken, Armani'nin fotoğraflardaki GA828 ve GA 789 modellerine rastladım, çok etkilendim.
***
Vintage ruhuna sarılmaya devam diyorum, Showroom'a bekliyorum!

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder