Biliyorsunuz, bir süredir Apro Spectacles diye tutturmuş durumdayım. İki senedir dolaştığım gözlük fuarlarında, marka, asetat çerçevelerindeki iki renk kullanımı ve çerçeveleri çapraz olarak bölmesiyle dikkatimi çekiyordu.
Diğer markalarda gördüğüm satış amaçlı üretilen sıkıcı kahve, siyah gözlüklerden sonra Apro'lar ne yalan söyliyeyim canlı renkleri ve deli dolu modelleriyle bana eski üreticileri hatırlattığından heyecanlandırıyordu.
Diğer markalarda gördüğüm satış amaçlı üretilen sıkıcı kahve, siyah gözlüklerden sonra Apro'lar ne yalan söyliyeyim canlı renkleri ve deli dolu modelleriyle bana eski üreticileri hatırlattığından heyecanlandırıyordu.
Baktım ki Avrupa'nın bir çok prestijli gözlük dükkanında satılmaya başlandı, markayı daha iyi tanımaya karar verdim.
Türkiye'nin ve Fashion At Eye'ın diğer ülke ve dükkanlardan ne eksiği vardı :)
Türkiye'nin ve Fashion At Eye'ın diğer ülke ve dükkanlardan ne eksiği vardı :)
Daha yolun başındalar ancak şimdiden başarının yolunu açmış durumdalar.
Apro CEO Francesco Aprovitola
Apro'da modeller vintage referanslı, retro modelleri andırıyorlar. Her ne kadar çerçeveler kalın ve sert gibi dursalar da, renkleri ve nostaljik çizgileri her bir modeli yüzünüzde bambaşka bir forma sokuyor.
Yüzünüz hem eğlenceli hem de şık bir gözlüğe kavuşuyor..
Fashion At Eye'daki Aprol'lardan bir demet
Apro Spectacles'ın tüm gözlükleri İtalya'da elde üretiliyor ve sanatla modayı birleştirdiğini iddia ediyor. Modellerin her biri Leopardi, Ungaretti, Ugo gibi ünlü İtalyan şairlerinin şiirlerinden esinlenmiş durumda. Markanın da bahsettiği gibi, tüm gözlükler ticari stereotiplerden oldukça uzakta.
Hande Ataizi, Apro gözlüğüyle
Bulduğunuz yerde bir bakın derim :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder