25 Şubat 2010 Perşembe
AX - I MEMNU
Gündeme gelmek isteyen bir marka daha ne yazık ki klasik yönteme başvurdu ve sansasyonel olmaya çalıştı. Oysa bilmiyordu ki, ülkemizde bile ne Behlüller, ne Ferhundeler çoktan bu konuları aşmıştı. Kocasından gizli seviştirerek puan kazandığımız Bihter bilgisayar oyunu bile olurken, Armani Exchange 2010 İlkbahar Yaz koleksiyonunu, "çoooook farklı" bir konseptle tanıttı. 2010 model AX gözlüklerin de kullanıldığı reklam kampanyasında bir "grup" niyeti bozacak gibi görünen genç haşin bakışlarla objektiflere poz verirken, Benetton'un klasikleşen gay teması da "başarı"yla yansıtıldı. Anlamadığım tek şey ise neden sadece bir genç arkadaşımızın gözlüklü takıldığıydı!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder