11 Ağustos 2010 Çarşamba

FASHION@EYE ASMALIMESCİT SHOWROOM @ OK!






Fashion@EYE Showroom'a bir şeyler oluyor.. OK! dergi'nin bu haftaki sayısında TAM SAYFA yer aldı! Bu işe başlarken bu kadar ilgi göreceğini bilseydim çok daha önceden yapardım.
Facebook event'e katılacaklarını bildirenler, mail atanlar ve arayanlar, bu muhteşem vintage gözlükleri kaçırmak istemiyorsanız, en kısa zamanda gelmenizi önemle rica ederim!
~11~, Asmalımescit'te Tünel House Cafe'ye sırtınızı verdiğinizde sağ çapraz binada Tünel Badehane'nin karşısında 3. katta (altta Tünel 23 var). Telefonla ulaşmak isterseniz 0 541 356 92 81
Pazar hariç 12:00 - 20:00 arası açığız.
Açık adres: General Yazgan Sokak No: 6/11 Beyoğlu-İstanbul

Free Blog

10 Ağustos 2010 Salı

BEKLENEN GÖZLÜK



Zeki Müren'in Beklenen Şarkı'sını çok severim, şarkıyı ne kadar beklemiş bilemem ama bayağı içli söyler kendileri. Herkesin bir beklediği var, benim de beklediğim bu gözlük modelleriydi, geldiler kendileri. Bunca aylık gözlük gurunuz olarak, bu çok sevdğim modelleri hangi marka yeniden çıkaracak diye uzun süredir bekliyordum. İlginçtir, bu modellerin 2010 yılında yeniden piyasaya sürülmesi, artık 90ların da vintage akımına dahil olduğunu, resmi olarak ispatlamış bulunmakta.
***
Sanırım çoğunuz bu modelleri hatırlarsınız. Annem, gözlük mağazasını açtığı 1989 yılından sanırım 1 ya da 2 sene sonra bu modellerden satmaya başladı. Kolej modeli diye adlandırılan bu modeller, 90 başlarında bayağı popülerdi. Bu gözlüklerden uzunca süre bulurum ümidi ile dolaşırken, Armani'nin fotoğraflardaki GA828 ve GA 789 modellerine rastladım, çok etkilendim.
***
Vintage ruhuna sarılmaya devam diyorum, Showroom'a bekliyorum!

Free Blog

9 Ağustos 2010 Pazartesi

FASHION@EYE ASMALIMESCİT SHOWROOM @ SABAH & HÜRRİYET



Fashion@EYE Vintage Gözlük Showroom'a basının ilgisi gün geçtikçe artıyor. Basın burada siz nerdesiniz?
Showroom'un yer aldığı ~11~, Asmalımescit'te Tünel House Cafe'ye sırtınızı verdiğinizde sağ çapraz binada Tünel Badehane'nin karşısında 3. katta (altta Tünel 23 var). Telefonla ulaşmak isterseniz 0 541 356 92 81
Açık adres: General Yazgan Sokak No: 6/11 Beyoğlu-İstanbul
HAYATI DAHA DA GÜZEL GÖSTERECEK GÖZLÜKLERİMİZ VE BİZ, SİZİ BEKLİYORUZ!

5 Ağustos 2010 Perşembe

BU MUDUR? BUDUR!




Fashion@EYE Showroom'da 4. gün.. Daha şimdiden birçok gözlüksever vintage gözlüklerine kavuştu, bakalım daha kimler gelecek, kimlerle tanışacağım..
Vintage gözlük koleksiyoneri olarak dünyada tek olmadığımı biliyorum. Farkım bu gözlükleri kendimde saklamak yerine gözlükseverle paylaşmak o yüzden de koleksiyoner Moss Lipow gibi 3000 adet gözlüğüm hiçbir zaman olmayacak, istemem de..
***
Mark Lipow NYU Film School mezunu ve de görsel yeteneğini -eğitim almasa da- gözlük tasarımında kullanmış. Devekuşu derisi gibi ilginç hammaddeler kullanarak kendi markasını oluşturmuş. Lipow çok ilgimi çekti, kendisinde kendimi görmüş gibi oldum. Kısmet diyorum
***
Lipow gözlükler bence tek kelimeyle muhteşem. Haliyle vintage havası ağır basan gözlüklerin bazıları 3500 $'a kadar çıkıyor. Zevkliyim ve de para bende diyorsanız, işte buyurun: http://mosslipow.com/

Free Blog

3 Ağustos 2010 Salı

Fashion@EYE VINTAGE GÖZLÜK SHOWROOM NEREDE VE GÖZLÜKLER NE KADAR?









Fashion@EYE Showroom Asmalımescit ~11~'de açıldı ve vintage gözlük severler ilk günden bizi yalnız bırakmadılar..
Türkiye'de ilk kez vintage gözlükler hep beraber sadece vintage gözlük satan bir yerde ve Fashion@EYE bu durumdan çok mutlu.
***
~11~, Asmalımescit'te Tünel House Cafe'ye sırtınızı verdiğinizde sağ çapraz binada Tünel Badehane'nin karşısında 3. katta (altta Tünel 23 var). Telefonla ulaşmak isterseniz 0 541 356 92 81
Açık adres: General Yazgan Sokak No: 6/11 Beyoğlu-İstanbul
***
Fiyatlar 30 TL'den başlıyor ve gözlüklerin üretim senesi ve "nadir" olmalarına göre artıyor..
Pazar hariç 12:00 - 20:00 arasında açığız..
Biz burdayız, bekliyoruz, hadi gelin..

Free Blog

2 Ağustos 2010 Pazartesi

GÜNÜN NEŞESİ - GÖZLÜK GURUSU GÖZ PÖRTLETTİRİRSE!



Bugün resmen başladı. Yarın gene tatlı bir telaş, Fashion@EYE Showroom'a yeni gözlükseverler gelecek ve de bir çok vintage gözlük "ilk" sahiplerini bulacak. Ben güne mutlu başlayacağım, sizin de aynı şekilde başlamanız için size bu videoyu hatırlatmak istedim, daha önce seyretmeyenler çok eğlenecek :) Altında bir de tarafımdan yazılmış bilge kişi yazısı var ki sormayın!
***
Nereden nereye, 3 sene önce Guinness Dünya Rekorları Türkiye Marka Müdürü'ydüm. 2008 GWR Kitabının lansmanı için dünyada göz yuvarlığını en uzağa çıkarma rekoruna sahip Kim Goodman'la yazıştım ve Kim Türkiye'ye gelmeyi kabul etti. Günler öncesinden alışmak için Kim'in videolarını izledim. Amerika'da her showa çıkmış kendi çapında bir dünya starıydı. Pörtlemesine alışmak uzun zamanımı aldı, onu Türkiye'ye getirmeye çalışmak da...
Beyaz Show'a çıkacağı geceden bir gece önce Kim "gözümün önünde" uçağı kaçırdı (telefonda sabahladım) ve Türkiye'ye gelemedi. Sabahın köründe Beyaz Show' u aradım ama çok geçti, Kim'in Beyaz Show'a çıkacağına dair haber tüm gazetelerdeydi.
Kim bir hafta sonra geldi, onu havaalanında karşıladık. Tatlı bir kadın vardı karşımda, inanın kızamadım. Beraber arabaya bindik, Hürriyet'e giderken yolda pörtletmesini istedim, korkulacak bir durum yoktu, izlediğim videolar işe yaramıştı, korkmadım. Hürriyet'te röportajını yaptık, kısa bir dinlenmeden sonra beraber Beyaz Show'un yolunu tuttuk. Ben ilk önce CNN Türk'te bir canlı yayına çıktım, hemen ardından ise Beyaz Show'daydım. İki arada bir derede, Kim'e rekoru en son ne zaman kırdığını ve rekorunu egale etmek isteyip istemediğini sordum, olabilir dedi. Hemen GWR International'la bağlantıya geçtim, canlı yayında rekor deneyip deneyemeyeceğimizi sordum, ve bana gözlemci olarak rekoru denetleyebiceğim söylendi. Hemen doktor bulduk ve yayına çıktık..
Kim rekoru egale etmeyi bırakın, 12 mm ile yeniden kırdı.. Ben ise sizin de izlediğiniz gibi ne diyeceğimi bilemedim..:))) Bu rekor, Türkiye'de neredeyse tüm ana haber bültenlerinde yayınlandı, hatta Beyaz Show'un adı tüm dünya medyasında yer aldı. Büyük bir PR başarısına imza atmıştım. Bu gerçekten azmimin sonucuydu.
***
Seneler geçti, bugündeyiz. Guinness ile ilgim kalmadı, PR devam.. En sevdiğim işlerin başında bu blogu yazmak ve vintage gözlüklerim geliyor.. O zamanlar hayatta aklıma gelmezdi şu anda yaptıklarımı yapacağım, gözlük gurusu olacağım!! Demek ki hayatı akışına bırakacaksın., bu bir!
Kim Goodman, kafasına kask çarptığı zaman gözleri fırlayınca eminim çok üzülmüştü ama ya bugün? Sizce çok üzgün görünüyor mu? Demek ki gerçekten her "şer" de "hayır" arayacağız bu da iki!
Sanırım çok konuştum, gerektiği yerde susmasını bileceksin, bu da üç :)

Free Blog