24 Şubat 2010 Çarşamba

TOM FORD VE MADONNA



Tom Ford, 2010 İlkbahar - Yaz gözlük koleksiyonu ile bu ay da kendisinden konuşturtmayı başardı. Her parmağında onbeş marifet olan Tom Ford abimiz, "fotoğrafçılık da yaparım kariyer de" diyerek, koleksiyona ait gördüğünüz fotoğrafları kendisi çekti. Tom Ford'un bazı gözlük modelleri tamamen markaya özel olsa ve tarafımdan çok beğenilse de, bu koleksiyonu -ne kadar umrunuzda bilmiyorum ama :) - başarılı bulmadım. Daha doğrusu, eski modelleri tekrar yorumlayıp, yeni bir şey bulmuş gibi sunan tüm modacılara karşıyım ve orijinal aksesuar, takı, kıyafet, gözlük vs. kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Dolayısıyla çağımızın dahi çocuğu olarak lanse edilen Tom Ford'u biraz Madonna, yani başarılı bir PR paketi gibi görüyorum, hem merak edip takip ediyorum, hem de alanında -sanat- açısından başarılı bulmuyorum.

Free Blog

20 Şubat 2010 Cumartesi

FASHION@EYE KOLEKSİYONU SEVENLERİYLE BULUŞTU














Nişantaşı'nda düzenlediğimiz "House Event" le, vintageseverler yeni gözlükleriyle tanıştı.. Fashion@EYE koleksiyonu bir kez daha sevenlerine kendini hayran bıraktı ;)

Free Blog

17 Şubat 2010 Çarşamba

Fashion@EYE Vintage Gözlükleri Tekrar Görücüye Çıkıyor







Fashion@EYE koleksiyonuna ait, buram buram vintage kokan güneş gözlükleri ve gözlük çerçeveleri 20 Şubat Cumartesi saat 14-21 pm arası Nişantaşı'nda düzenlenen bir house event ile tekrar görücüye çıkıyor. YSL,CD, Silhouette'ten tutun da, markası unutulmaya yüz tutmuş, 60,70 ve 80lerden onlarca KULLANILMAMIŞ vintage gözlük, seneler sonra ilk sahiplerine kavuşuyor. Eğer siz de yaza girmeden kimsede görmeyeceğiniz ruh ve kişilik sahibi güneş gözlüğü takmak, ya da mevcut gözlük çerçevenizi eşsiz bir modelle yenilemek istiyorsanız, bu buluşmayı kaçırmayın.
Adres almak için lütfen aşağıda linki bulunan facebook event'e katılın, ya da şahsıma mail atın. Tüm vintage sevenleri bekliyorum, görüşmek üzere...

http://www.facebook.com/event.php?eid=307345252260&ref=mf


Free Blog

15 Şubat 2010 Pazartesi

EYVAH YAKINI GÖREMİYORUM!



Dünya Göz, 'presbiyopi'yi, 40 yaşın üzerinde, yaşa bağlı yakını görememe sorunu olarak tanımlıyor. Psikolojide ise muhtemelen "yaşlandım eyvah ne yapacağım sendromu"nu tetikleyen faktör olarak da kendine yer buluyor. Bu mel'un kusurun çarelerinden biri olan yakın gözlüklerini 40 yaşında kimse takmak istemiyor. Ancak, hayatımızın bu vazgeçilmez aksesuvarı I4U sayesinde artık cüzdanınıza sığacak kadar küçüldü, oldukça pratik ve" cool" hale geldi. Vintage modeli ise bence kaçırılmaz!
Yok ben gözlük istemiyorum diyor, kaşındırır gibi bahaneler yaratıyor, alternatif tedavi ne diyorsanız, Dünya Göz Hastanesi Göz Hastalıkları Uzmanı Op. Dr. Baha Toygar, sizler için açıklıyor.


Free Blog

LA FONT'TAN GÖZLÜKSEVERLERE MASALLAR








Fransız gözlük markası La font, 1923'ten beri gelen aile geleneğini bozmadan bir yandan klasik modelleri zenginleştirirken, diğer yandan da sıradışı modelleriyle göz dolduruyor. Marka kimliğini nasıl tanımlamak lazım bilmiyorum ama, İstanbul gibi farklı zevk ve renklerden oluşan kentlerde La Font'un tutacağı kesin. La Font Reedition'lara bakmanızı tavsiye ediyorum, adından da anlaşılacağı gibi, markanın ilk modellerinin yeniden üretilmesiyle oluşan vintage gözlükleri beğeneceğinize eminim. Markanın abartılı femme fatale modelleri de ilk başta "takmam" dedirtse de, tekrar tekrar bakında insanın gözlü alıştırıyor(!)
www.lafont.com

Free Blog

7 Şubat 2010 Pazar

GECE GÖZLÜĞÜ DE OLUR MU DİYENLERE!



İtalyan gözlük firması Glassing, uygun fiyatla gözlük ürettiğini iddia ederken, bir başka iddiasıyla da dikkat çekiyor: Gece gözlükleri! "Nasıl yani ay çıkınca mı takacağız?" diye sorduğunuzu duyar gibi oluyorum, ancak renkli çerçeveleri ve gece görüşü sağlayan camlarıyla, Glassing aslında clubber'lara avantaj sağlıyor. "Gözlerimi gizlerim, etrafımı süzerim" diyorsanız, tavsiyem Glassing'in Butterfly ve Scientist koleksiyonu. Marka, gözlük her zaman takılır felsefesini koleksiyonlarına yansıtıyor, fotoğrafta görüldüğü gibi Mischa Barton da onaylıyor, meraklılarına: http://www.glassing.it/

Free Blog

4 Şubat 2010 Perşembe

ESKİ GÖZLÜK - TUNCAY ULAK



Eski Gözlük

Gülüşümde masumluk,
Tavrımda saçmalık bul,
Ağlayışım çocuksu olsun
Farklı gözle bakma bana.

Aşkı bilmeyenlerden olayım,
Hani o eskisi gibi,
Sadece oyun olsun bildiğim.

O son gördüğün halimle bil,
Farzet ki yıllara direnmişim.
Ben gelmiyorum,
Sizler gidin demişim.

Eski gözlüklerini tak,
Bakışların maziden gelsin,
Benim gibi sende değişme

Farklı gözle bakma
Bir aynaya bir de bana

Tuncay Ulak



Free Blog